четвер, 2 липня 2020 р.

Книги ювіляри - Володимир Степанович Алексанров

#195_років_від_дня_народження_Володимира_Степановича_Александрова_українського_поета
#військовоголікаря_музиканта_фольклориста 
#Александров_Володимир_Степанович
🎶 Ой не ходи, Грицю, та й на вечорниці,
Бо на вечорницях дівки — чарівниці.
Котра дівчина чари добре знала,
Вона ж того Гриця та й причарувала.
📖Я бачив, як вітер берізку зломив:
Коріння порушив, гілля потрощив...
А листя не в’яло і свіже було,
Аж поки за гору вже сонце зайшло.
        🎶 За Немань іду...
           – Ой коню ж мій, коню,
               Заграй підо мною!..
               Дівчино, прощай!
            – За Лиман ідеш,
                Мене покидаєш,
                Чого ж ти, мій милий,
                Чого ж там бажаєш?

Немає коментарів:

Дописати коментар

📣📣📣 РУБРИКА " Цей день в історії" День пам'яті та примирення

🇺🇦 Законом України «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939–1945 років» встановлено День пам’яті та примирення, я...